8 Ekim 2021 Cuma

Çivisi Çıkmış Boklu Dünyanın Azgın Pompacıları / Mykle Hansen

Çivisi Çıkmış Boklu Dünyanın Azgın Pompacıları

Çivisi Çıkmış Boklu Dünyanın Azgın Pompacıları

Çivisi Çıkmış Boklu Dünyanın Azgın Pompacıları’ndan…

Fark edilir olmak! Göze çarpmak! Angela Fine’ın gözünü dikip bana bakması! Hem de sadece yavru kedilere, hamsterlara, yaralı kuşlara ve IT departmanı çalışanlarına baktığı gibi sevecen bir biçimde değil de kendisini döven o dallamanın kasıklarına baktığı gibi seksi, azgın, kafası karışmış ve utanmış biçimde bakması!

Bana tercih ettiği, kendisini döven o dev yaraklı dallamaya baktığı gibi!

Eski Ben, insana dair kaçınılmaz ve temel bir hakikati inkar ediyordu: Erkek mükemmeliyetinin bütün hikmeti peniste saklıdır! Güç, kuvvet, metanet, göğüs kılı ve karizma gibi şeylerin hepsi bu merkezi organdan dışarı taşar. Evet, beyin fonksiyonlarını kısmen engellediği doğrudur ama o kısmı da benim umurumda değil.

Daha büyük, daha uzun, daha kalın ve daha tatminkâr bir penisim oluncaya kadar bu aşk benim için beyhude bir eziyetten ibaret! Angela Fine her ne kadar mükemmel olsa da birtakım CİNSEL SORUNLARI var. Daha büyük, daha uzun, daha kalın ve daha tatminkâr bir penise ihtiyaç duyuyor, bunun uğruna yanıp tutuşuyor ama ne yalan söyleyeyim, bunu hak ediyor da. Bir kadın, cinsel bir varlık ve dünyaya düşmüş bir tanrıça olarak bu onun hem en doğal hakkı hem de en büyük dezavantajı. Eskiden bu gerçeği inkar ederdim ama artık kabul ediyorum ki kadınlar çok sayıda erektil dokunun bir araya toplandığını görünce adeta hipnotize oluyorlar. Tıpkı ışığa hücum eden güveler gibi çekim alanına giriyorlar.

Zaten başka türlüsünü ummak da Angela’nın güzelliğini hafife almak olurdu ama yine de... Angela’nın ihtiyaçları öyle aşırı ki kendi sonunu kendisi getirebilir. Çünkü bulabildiği en tatminkâr penis, yörüngesinden çıkacak dermanı kendisinde bulamadığı o penis; küfürbaz, yele saçlı, kokain torbacısı, Camaro kullanan, surf-trashçi bir Nazinin bel hizasında dikiliyor... Öyle ketum bir herif ki, adı bile Rock. Öyle budala bir herif ki kendisine Angela Fine’ın hayranlığı, ilgisi, bedeni ve tatlı sevgisi gibi yüce bir armağan bahşedildiği halde kalkıp da ne yapıyor? Kadını dövüyor!

Fakat İnternet Mühendisliği Görev Ekibi’nin topladığı yorum talepleri üzerine yemin ediyorum ki Angela için daha iyi bir penis yaratacağım, doğaüstü güçte mükemmel bir aşk penisi! Yapay yollarla büyütülmüş bu mucize penisi kasıklarımdaki çöllerde yeşerttiğimde, işte o zaman, bir armağan olarak, insandan doğan bir çiçek olarak ve saf, sonsuz, lazer ışınlarına benzer aşkımın bir sembolü olarak ona sunacağım.

Külodumun içine dikkatle bakarak üçüncü kutudan aldığım iki adet WONDERCUM PLUS-PATCH’i zavallı üçüncü başparmağıma uyguluyorum; birini boyuna, diğeriniyse çaprazlamasına. İki plaster birden küçük bir tenis topuna benzeyen penisimi tamamen sarıyor. Üçüncü kutu resmen benimle taşak geçiyor. Bana dördüncü kutuyu getirin.

Aptal değilim. “Plasebo”nun ne demek olduğunu biliyorum. Altı hap yuttum, iki tane de plaster uyguladım ama büyüme veya tatmin etme konularında herhangi bir ilerleme hissetmedim. Birden üçe kadar olan kutular bir halta yaramaz, üçkağıtçı işi, çöpü boylamaya mahkum. Penisimdeki plasterlerde sadece nikotin var. Biliyorum çünkü bana bu gönderen İnternet aynı zamanda İnternet penis büyütme topluluğunun en büyük, en uzun süredir aktif olan ve en doyurucu forumunu da sundu: cocksmiths.com! Cocksmiths.com okuyucuları MEGADIK’i test ettiler ve ölçülebilir nitelikte herhangi bir büyüme gözlemlemediler.

WONDERCUM ise testislerin biraz şişmesine neden olsa da ortalama olarak 4 mm’ye yakın penis büyümesi sağlamıştır, tabii istatistiksel dalgalanmalar mevcuttur. Her ne kadar jüri hala XtraHuge++’ın (Efedra ile at sperminden oluşan bir tür karışım) peşinde olsa da ilk sonuçlar hiç de umut vadetmiyor. Eski Ben PayPal’de bu yılan yağına bir hayli iyi para ödedi, hem de yılan yağı olduğunu bile bile. Bunu diğer Cocksmiths.com okuyucularıyla aynı sebepten ötürü yaptım: Hepimiz inanılmaz derecede ümitsiz vakalarız. Küçük yılanlarımıza sürmeyeceğimiz hiçbir yağ yok...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder