16 Şubat 2022 Çarşamba

Hayalet Gemi / Diana Carey

 

Hayalet GemiHayalet Gemi

Hayalet Gemi’den…

Gecenin bu geç saatinde gemi sakindi, ancak hala bir bölümden diğerine gitmekte olan bazı kişiler vardı. Yanından geçtiği kimse onu gördüğüne şaşırmış görünmüyordu genç yaşına rağmen yetişkinlerin çoğu kadar uzun boyluydu ve çizgili öğrenci üniforması mürettebatla olan ilişkisini vurguluyordu. Zaten çalışkan, tedbirli bir öğrenci olarak tanınmış olması da geriye kalan şüpheleri gidermeye yeterliydi.

Dnnys kararlaştırdıkları yerde, 21.Güvertedeki boş bir mürettebat salonunda bekliyordu. “Gelmeyeceksin sandım.”

“Biraz geciktirildim,” dedi Wesley

Diğer çocuğun yüzünde bilen bir gülümseme belirdi. “Ben de neredeyse yakalanıyordum. Fakat Thomas’ın  geçen seferki kırbaçlarından sonra kimse yolcu bölgesinden ayrılmaya cesaret edebileceğime inanmaz herhalde. Evet, nereden başlıyoruz, Bay Crusher?”

“Mühendislik,”  dedi Wesley. Buluşma zamanını beklerken yatakta yattığı süre içinde rotalarını kafasında çizmişti. “Seni bazı yasak olmayan bölgelere sokabilirim ancak davranışlarına çok dikkat etmelisin, çünkü farkedileceksin.”

“Kim, ben mi?” dedi Dnnys gözlerini saf saf açarak. Sonra pamuklu dokumadan soluk mavi pantolon ve kırmızı siyah kareli yün gömleğinden ibaret olan geleneksel Çiftçi kıyafetine baktı.

“Sana giymen için birşeyler getirebilirdim, ama fazla bir şey farketmezdi,” dedi Wesley, Çiftçi çocuğun karışık kahverengi şaçlarını işaret ederek. “Saçlarını da kesmemiz gerekirdi.”

Dnnys omuzlarını silkti. “Köprüyü ziyaret edebilir miyiz?”

“İmkansız,” dedi Wesley anlayışla. “Kaptan çocukların köprüye girmesini yasakladı. Bir keresinde ben Asteğmen olmadan önce sadece köprüye asansörden baktığım için bana bağırmıştı.” Durdu. “Övünmek istememiştim, Asteğmen olduğum için yani.”

“Övünmedin,” dedi Dnnys. “Fazla değil hiç değilse. Eğer ben bir yıldız gemisinin köprüsünde çalışıyor olsaydım bir horoz gibi öterdim.” Salonun çıkışına doğru yürümeye başladı. “Haydi, artık başlayalım. Ortadan kaybolduğum fark edilmeden önce fazla zamanım yok.”

Wesley onu izledi. “Bunu yapmak istediğinden emin misin? Başın büyük belaya girebilir.”

“Başım şu ya da bu şekilde mutlaka belaya giriyor zaten,” diye içini çekti Dnnys. “Alıştım artık.”

Wesley omuz silkti ve Dnnys hiç bir gerileme belirtisi göstermediği için mühendislik bölümünün girişine giden yolu göstererek ilerlemeye başladı. Gece mürettebatı Wesley Crusher’ın girişine engel olmaya kalkışmadı. Refakatindeki kişiye ise daha kuşkulu bir bakış atmakla yetindiler ve işlerine geri döndüler.

“Aslında merkez şaftı daha ilginçtir,” diye özür diledi Wesley kontrol panelleriyle dolu bir odada yürürlerken...

LİNK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder